Pri objednávke nad 49 € dostanete od nás ako darček
sk

Pravidlá

І. Všeobecné ustanovenia

1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej aj ako VOP) upravujú vzťahy medzi zmluvnými stranami kúpnej zmluvy, kedy na jednej strane je spoločnosť Ksisters s. r. o., so sídlom Bajkalská 45G, 821 05, Bratislava, Slovenská republika, IČO: 53143230, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č.: 146321/B (ďalej aj ako „Ksisters“ alebo ako „Predávajúci“) a na druhej strane Kupujúcim.

2. Kupujúci je subjekt, ktorý uzavrel s Predávajúcim kúpnu zmluvu a kúpil od Predávajúceho tovar na internetovej stránke predávajúceho https://ksisters.sk/ a ktorý má právo na uplatnenie nárokov zo zodpovednosti za chyby tovaru (ďalej len «Kupujúci").

3. V prípade, ak je Kupujúcim fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní tejto zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania, považuje sa za spotrebiteľa (ďalej aj ako „Spotrebiteľ“). Právne vzťahy Predávajúceho so spotrebiteľom výslovne neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami paragrafu 40/1964 Zb., Občianského zákonníka, ako aj súvisiacimi predpismi, a to najmä zákonom číslo 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa (ďalej aj ako „Zákon o ochrane spotrebiteľa“) a zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho („Zákon“).

4. Podnikateľ je osoba zapísaná v obchodnom registri alebo osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia, alebo osoba, ktorá podniká na základe oprávnenia iného ako živnostenské oprávnenie, v súlade s osobitnými pravidlami.
Podnikateľom sa na účely týchto pravidiel rozumie aj osoba, ktorá v rámci svojej podnikateľskej činnosti koná v súlade s predchádzajúcou vetou. Ak Kupujúci v objednávke uvedie svoje identifikačné číslo (IČO), berie na vedomie, že sa na neho vzťahujú pravidlá stanovené v Pravidlách pre podnikateľov.
Právny vzťah medzi Predávajúcim a Kupujúcim, ktorý je podnikateľom, sa priamo neriadi týmito Pravidlami zmluvy alebo zmluvou medzi Predávajúcim a Kupujúcim, ale riadi sa príslušnými ustanoveniami zákona. 513/1991 Zb., Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. V prípade akýchkoľvek rozdielov medzi Pravidlami a jednotlivými zmluvami má prednosť znenie zmluvy.

5. Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito VOP.

ІІ. Bezpečnosť a ochrana informácií

1. Kupujúci uvádza pri nákupe tieto údaje:
- meno a priezvisko / obchodné meno,
- trvalé bydlisko/sídlo;
- ak je kupujúcim podnikateľ a má tiež číslo platcu DPH, v tomto prípade sa poskytujú aj tieto informácie;
- emailovú adresu;
- telefónne číslo.

Údaje sú nevyhnutné pre identifikáciu Kupujúceho a daľšiu komunikáciu za účelom dodania tovaru.

2. Podmienky spracovávania osobných údajov a špecifikácie konkrétnych osobných údajov, so spracovaním ktorých Kupujúci týmto vyslovuje súhlasí, sú obsiahnuté v dokumente „Ochrana osobných údajov“.

3. V rámci reklamačného konania sú od zákazníkov vyžadované nasledujúce údaje: meno, priezvisko, adresa, telefónne číslo a e-mail. Všetky takto získané osobné údaje sú spracovávané výhradne za účelom nevyhnutným pre vybavenie reklamácie a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom a účinnom znení. Kupujúci má právo prístupu k svojím osobným údajom a právo na ich opravu, vrátane práva požadovať vysvetlenie a odstránenie chybného stavu a ďalších zákonných práv k týmto údajom.

ІІІ. Uzatvorenie kúpnej zmluvy

1. Zmluva uzatvorená na diaľku, sa uzatvára na základe elektronickej objednávky Kupujúceho (Kupujúci odoslaním objednávky zasiela návrh na uzatvorenie kúpnej zmluvy), ktorú potvrdí Predávajúci (prijatie návrhu).

2. Kúpna zmluva vzniká odoslaním objednávky Kupujúcim a prijatím objednávky Predávajúcim. Toto prijatie predávajúci bezodkladne potvrdí Kupujúcemu informativným emailom na zadanú emailovu adresu.V informačnom liste Kupujúci nájde odkaz na aktuálne znenie Pravidiel.

3. Kúpnou zmluvou sa Predávajúci zaväzuje , že Kupujúcemu odovzdá vec, ktorá je predmetom kúpy a umožní mu nadobudnúť vlastnícke právo k nej, a Kupujúci sa zaväzuje, že vec prevezme, a zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu.
Predávajúci si vyhradzuje právo vlastniť tovar až do úplného zaplatenia ceny tovaru. Predávajúci musí zaslať tovar určenému prepravcovi na prepravu tovaru konečnému kupujúcemu. Predávajúci odovzdá zakúpený tovar Kupujúcemu v dohodnutom množstve, kvalite a prevedení. Pokiaľ nie je dohodnuté, ako má byť tovar zabalený, Predávajúci zabalí tovar sposobom vyhovujúcim pre jeho bezpečnosť tovaru a ochranu. Rovnakým spôsobom Predávajúci zabalí tovar na prepravu.

IV. Ceny a platobné podmienky

1. Kupujúci dostane tovar za cenu platnú v čase objednania. Kupujúci má možnosť sa pred vykonaním objednávky oboznámiť s celkovou cenou vrátane DPH a všetkými ďalšími poplatkami.

2. Predávajúci akceptuje nasledujúce platobné podmienky:
- online platba,
- platba na dobierku pri doručení tovaru (hotovosť preberá od zákazníka prepravca).

3. Tovar zostáva majetkom Predávajúceho až do úplného zaplatenia. Nebezpečenstvo poškodenia tovaru prechádza po odovzdaní tovaru na kupujúceho. Pri odosielaní tovaru na dobierku sa informácie o platobných podmienkach nemôžu meniť.

V. Dodacie podmienky

1. Podmienky pri dodaní tovaru v zmluvne dohodnutých lehotách sú:
- overenie objednávky;
- voľné skladové zásoby objednaného tovaru v množstve podľa elektronickej objednávky;
- platba podľa informácií na stránke https://ksisters.sk/

2. Termín dodania tovaru ponúkaného Predávajúcim je vo väčšine prípadov 3 pracovné dni od momentu potvrdenia objednávky, maximálny termín dodania je 10 pracovných dní. Objednávka bude odovzdaná doručovacej službe vo väčšine prípadov do 1 pracovného dňa od potvrdenia objednávky. Dodacia lehota sa môže predĺžiť, napríklad v prípade nedostatočných informácií na odoslanie objednávky.

3. Možné spôsoby doručenia tovaru v rámci Slovenska:
- Doručenie tovaru na adresu na dobierku. Tovar je zasielaný dopravcom na dobierku. Dopravca doručuje zásielky v pracovných dňoch obvykle do 48 hodín od expedície tovaru.
- Doručenie tovaru na adresu bez dobierky. Tovar je dodaný za rovnakých podmienok ako s dobierkou s tým, že Kupujúci si dohodne s Predávajúcim individuálny spôsob platby. Kupujúci je povinný prevziať tovar od tretej osoby (logistického partnera Predávajúceho).

4. Miesto plnenia:
Povinnosť Predávajúceho dodať objednaný tovar je splnená jeho odovzdaním Kupujúcemu v dohodnutom mieste plnenia alebo okamihom odovzdania na prepravu dopravcovi (prepravnej službe) na miesto určenia. Zodpovednosť za náhodnú stratu, poškodenie či zničenie tovaru prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, kedy mal kupujúci povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore s kúpnou zmluvou tak neurobil.

5. Predávajúci môže účtovať prepravné. Podrobné informácie o nákladoch a dodacích podmienkach nájdete v prilohe Doručenie Tovaru. Okrem toho informácie o cene, dátume a nákladoch na doručenie sa poskytujú počas procesu platby a potvrdzuje ich aj spoločnosť Ksisters v e-maile zaslanom Kupujúcemu.
Spolu s tovarom je Kupujúcemu doručený daňový doklad (faktúra). Všetky ceny sú uvedené vrátane DPH.

VI. Odstúpenie od zmluvy

1. Odstúpenie od zmluvy Kupujúcim, ktorým je Spotrebiteľ:

V zmysle ustanovenia § 7 Zákona 102/2014 Z. z. má Kupujúci právo odstúpiť od zmluvy uzavretej cez internet alebo telefonicky bez udania dôvodu do 14 dní od doručenia tovaru. Ale Ksisters ponúka odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu do 90 dní od doručenia tovaru. V tomto prípade je nevyhnutné, aby v uvedenej lehote bol odoslaný list o odstúpení od zmluvy (reklamačný formular) Predávajúcemu na e-mailovu adresu: [email protected]. Poučenie o uplatnení práva Spotrebiteľa na odstúpenie od kúpnej zmluvy spolu s reklamačným formulárom nájdete tu.

Vyplnený reklamačný formulár a reklamovaný tovar nám zašlite na adresu: Bojnická 20, Bratislava 831 04, Slovakia. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, zaslať reklamačný formulár najneskôr v posledný deň určenej lehoty na adresu Predávajúceho alebo zaslať ho poštou najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy, od ktorej odstupuje, spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona 102/2014 Z. z.).

Náklady na vrátenie tovaru znáša Kupujúci. V prípade odstúpenia do 14 dní od doručenia tovaru máte nárok aj na náhradu nákladov na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru. V prípade neskoršieho odstúpenia od zmluvy vám vrátime iba kúpnu cenu tovaru.

Uvedené peňažné prostriedky vám vrátime bezodkladne, najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia. S platbou však môžeme v súlade so zákonom počkať, kým nám tovar nevrátite. Na platbu použijeme rovnaký platobný prostriedok ako vy pri platení kúpnej ceny, ak sa nedohodneme inak.

2. Kupujúci nie je oprávnený odstúpiť od zmlúvy ak:

  • Poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom Spotrebiteľa a Spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby;
  • Predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý Predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy;
  • Tovar bol vyrobený podľa požiadaviek Kupujúceho alebo tovar bol prispôsobeny osobným potrebám (napr. v prípade gravírovaného obalu) a pri tovare, ktorý Kupujúci si vybral z uzavretého obalu, a ktorý nie je možné vrátiť z hygienických dôvodov (napr. pri otvorení kozmetických prípravkov a iného tovaru, ktorý prichádza do priameho styku s pokožkou);
  • Je to tovar, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo poškodeniu;
  • Je to tovar, ktorý môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom.

  • 3. Odstúpenie od zmluvy Kupujúcim, ktorý je podnikateľ.

    V prípade, že Kupujúci je podnikateľ, môže byť Kupujúcemu ponúknuté náhradné odstúpenie od kúpnej zmluvy v závislosti na stave vráteného tovaru, ušlej záruky a aktuálnej ceny vráteného tovaru. Stav tovaru je zhodnotený Predávajúcim. V prípade nedohodnutia podmienok akceptovateľných pre obe strany bude tovar vrátený na náklady Predávajúceho späť. Predávajúci je oprávnený účtovať kupujúcemu prípadné ďalšie vzniknuté náklady.

    4. Ak Ksisters nedoručí objednávku do 30 dní odo dňa zadania objednávky, Kupujúci má právo odstúpiť od Zmluvy.

    VII. Zodpovednosť za chyby tovaru a záruka

    1. Záručné podmienky na tovar sa riadia Reklamačným poriadkom Predávajúceho a platnými právnymi predpismi SR.

    2. Ksisters zodpovedá za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí výrobku kupujúcim v záručnej dobe (záruka). Záručná doba na všetok ponúkaný tovar v internetovom obchode Ksisters je 24 mesiacov, ak nie je na tovare uvedená lehota kratšia. Záručná doba začína plynúť od prevzatia tovaru Kupujúcim.

    VIII. Sťažností

    1. Ak sa zistí, že dodány tovar má chyby alebo vady, spoločnosť Ksisters ponúkne Kupujúcemu darčekové či iné poukážky. Zákazník môže tiež požadovať odstránenie vady vo forme náhradného produktu. Ak je odstránenie vady pre spoločnosť Ksisters nemožné alebo nevýhodné, má Kupujúci právo požadovať zľavu z kúpnej ceny a prípade významnej vady odstúpiť od kúpnej zmluvy.

    2. Výrobok sa považuje za vadný, najmä ak nemá obvyklé alebo prezentované vlastnosti, nezodpovedá zamýšľanému účelu, nespĺňa zákonné požiadavky alebo nebol dodaný v dohodnutom množstve. Citlivosť pleti alebo alergická reakcia na dodaný tovar nie je dôvodom na zistenie poruchy tovaru. Rovnako vady darčekov alebo bezplatných predmetov, na ktoré sa objednávka nevzťahuje, nepredstavujú vadu predmetu. Fotografie výrobkov v našom internetovom obchode slúžia iba na ilustráciu a nepredstavujú záväzný popis vlastností výrobkov (napríklad balenie sa môže líšiť v dôsledku zmien vykonaných výrobcom).

    3. Všetky otázky týkajúce sa reklamácie vám radi zodpovieme, ak nás budete kontaktovať na e-maile [email protected] spolu s vyplneným reklamačným formulárom, ktorý nájdete tu.
    Pri vypĺňaní formulára nezabudnite popísať, o akú vadu ide a priložiť fotografie chybného produktu (ak je to možné).
    Reklamovaný tovar spolu s reklamačným formulárom nám zašlite na adresu: Bojnická 20, Bratislava 831 04, Slovakia.

    4. Ksisters bude informovať Kupujúceho o posúdení reklamácie, najmä o prijatí reklamácie a jej pozitívnom alebo negatívnom posúdení, prostredníctvom e-mailu alebo textovej správy, najneskôr do 30 dní odo dňa jej podania. Ksisters môže tiež kontaktovať zákazníka telefonicky.

    5. Sťažnosť bude okamžite preskúmaná. Spracovanie reklamácie vrátane odstránenia vady obvykle nepresahuje 30 dní. V opačnom prípade má kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy. Je zodpovednosťou kupujúceho, aby pomohol spoločnosti Ksisters dodržať uvedený termín.

    6. Náklady spojené s vrátením tovaru v prípade oprávnenej reklamácie hradí Ksisters.

    IX. Vernostný program - Ksisters club

    1. Kúpou produktov v internetovom obchode Ksisters sa stávaš Členom Vernostného programu Ksisters club (ďalej len Vernostný program alebo Ksisters klub).

    2. V rámci Vernostného programu Členu sa pripisuje Cashback na vernostný účet za nákupy kozmetiky v internetovom obchode Ksisters. Suma Cashbacku nahromadeného za vernosť zodpovedá kúpnej cene v EUR.

    3. Čím viac produktov si kúpi Člen Vernostného programu, tým viac výhod získa. Úrovne lojality a výhody, ktoré člen dostáva, sú uvedené nižšie:
    1. Nováčik
    2. Kamoška
    3. Sister

    Viac informácií sa dozvieš v tejto časti: "My Ksisters Club".

    4. Nahromadený cashback nie je možné predať ani darovať. Cashback nie je možné vymeniť za hotovosť. S nahromadeným Cashbackom môže Člen Vernostného programu zaplatiť len do 50 % hodnoty tovaru.

    5. Doba použitia Cashbacku je 1 rok pri každom nákupe. Kupujúci si môže skontrolovať sumu Cashbacku, ktorá je mu k dispozícii na webovej stránke, na to musí byť autorizovaný na webovej stránke. Túto informáciu si môže skontrolovať aj v košíku pri zadávaní objednávky.

    6. Ksisters s.r.o. nezodpovedá za prípadné nezákonné použitie Cashbacku treťou osobou, pokiaľ Člen Vernostného programu včas neinformoval o strate prístupu k účtu.

    7. Ksisters s.r.o. si vyhradzuje právo kedykoľvek ukončiť alebo prerušiť vernostný program. Taktiež spoločnosť Ksisters s.r.o. si vyhradzuje právo na zmenu systému vypočtu cashbacku.

    8. V prípade ukončenia alebo prerušenia Vernostného programu spoločnosť Ksisters s.r.o. sa zaväzuje informovať o tom Členov Vernostného programu na webovej stránke Ksisters. Nevyužitý pred ukončením alebo prerušením Vernostného programu Cashback bude zrušený.

    9. Členstvo v klube Ksisters a súvisiace služby sú bezplatné.

    10. Člena Vernostného programu je možné kedykoľvek z vlastnej vôle vylúčiť z klubu Ksisters. V tomto prípade zákazník odošle žiadosť o zrušenie členstva na e-mailovú adresu: [email protected].

    X. Odporúčací program

    1. Právo na účasť.

    Program odporúčaní je dostupný len pre zákazníkov Ksisters, ktorí majú v čase účasti aspoň osemnásť (18) rokov.
    Vaša účasť v programe odporúčaní a používanie vášho odporúčacieho odkazu alebo odporúčacieho kódu predstavuje váš úplný a bezpodmienečný súhlas s podmienkami stanovenými v tejto zmluve a s rozhodnutiami a výkladmi Ksisters, ktoré sú konečné a záväzné pre všetky záležitosti súvisiace s týmto Programom.

    Nový kupujúci v rámci Programu odporúčaní (ďalej len „Referal“) je kombináciou unikátného telefónneho čísla a e-mailu (tie, ktoré neboli použité pri zadávaní objednávok na stránke Ksisters ktorejkoľvek doménovej zóny).

    Ak ste Nový kupujúci, môžete mať nárok na zľavu pri zadaní prvej objednávky, výšku ktorej určuje spoločnosť Ksisters podľa vlastného uváženia.
    Ak to chcete urobiť, musíte použiť odporúčaci odkaz alebo odporúčaci kód, ktorý vám dal priateľ.
    Aby bolo možné uplatniť promo kód, musíte byť zaregistrovaný alebo autorizovaný na stránke a zároveň na vašom účte nesmú byť žiadne úspešné nákupy.

    2. Všeobecné informácie o programe odporúčaní.

    Pri dodržaní špecifikovaných požiadaviek, ktoré určujú právo zúčastniť sa programu, môžete sa zapojiť do programu odporúčaní po zakúpení produktov ponúkaných na stránke.
    48 hodín po prijatí vašej prvej objednávky budete automaticky zaregistrovaný do Odporúčacieho programu a ako jeho člen budete môcť v budúcnosti dostávať cashback na svoj účet ksisters club vo výške 5 eur (ďalej len "Cashback").

    Ak si želáte odmietnuť účasť v Programe Odporúčaní, kontaktujte nás prosím na e-mail: [email protected]

    Ako je uvedené vyššie, 48 hodín po prijatí vašej prvej objednávky pre váš účet sa vygeneruje špeciálny odkaz alebo odporúčaci kód (ďalej len „Odporúčaci Odkaz“), ktorý bude dostupný vo vašom osobnom účte /my-ksisters-club.

    Svoj odporúčaci odkaz môžete zdieľať s potenciálnymi novými kupujúcimi.

    Pri objednávkach zadaných kupujúcimi, ktorí prejdú na webovú stránku Ksisters pomocou vášho odporúčacieho odkazu alebo použijú váš odporúčaci kód pri zadávaní svojej prvej objednávky, vám bude pripísaný cashback, na tento účel musí kupujúci dostať svoju prvú objednávku vo výške 30 EUR alebo viac.

    Cashback môžete využiť podľa rovnakého princípu ako vo Vernostnom programe.

    3. Príjem Cashbacku

    Cashback bude pripísaný na váš účet Vernostného programu.

    Cashback za použitie vášho odporúčacieho odkazu alebo za použitie vášho odporúčacieho kódu, pri dodržaní požiadaviek uvedených v týchto pravidlách, bude pripísaný do 48 hodín po tom, čo kupujúci dostane svoju prvú objednávku.

    XІ. Alternatívne riešenie sporov

    1. Kupujúci má právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o náhradu škody (e-mailom na [email protected]), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.
    Ak Predávajúci odpovie na túto žiadosť negatívne alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, kupujúci ako spotrebiteľ má právo podať žiadosť o začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu ARS (ďalej len subjekt ARS) v súlade so zákonom číslo 391/2015 Z. z. Subjekty ARS sú orgány a oprávnené právnické osoby v zmysle vyššie uvedeného zákona. Kupujúci ako spotrebiteľ môže podať ponuku spôsobom určeným v súlade so Zákonom.
    Zoznam subjektov ARS nájdete na stránke Ministerstva hospodárstva SR. Spotrebiteľ má tiež právo podať sťažnosť prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na link.
    Alternatívne riešenie sporov môže využiť iba spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa vzťahuje len na spor medzi kupujúcim a predávajúcim vyplývajúci zo spotrebiteľskej zmluvy a/alebo v súvislosti s ňou. Alternatívne riešenie sporov sa vzťahuje len na zmluvy na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa nevzťahuje na spory, ktorých hodnota nepresahuje 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať zaplatenie poplatku za začatie sporu ARS v maximálnej výške 5 € vrátane DPH.

    XІI. Záverečné ustanovenia

    1. Kupujúci berie na vedomie a súhlasí, že práva a povinnosti medzi Predávajúcim a Kupujúcim sa riadia týmito VOP.

    2. Odoslaním objednávky Kupujúci potvrdzuje, že si tieto podmienky prečítal a plne s nimi súhlasí.

    Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 25.01.2022.

    Pravidlá si môžete stiahnuť tu.

    Prihlásením potvrdzujem, že súhlasím s podmienkami ochrany